Damla1500 1.5 aylık bebeğim kolik sadece mama ile besleniyor ama biberonu aldıktan kısa bi süre sonra xorla içiyor istemiyor mamadan değil çeşit çesit biberon aldık hepsine aynısını yapıyor bu durumu yaşayan varmi zorla içiyor hep
hilalycee Damla1500 benim bebeğimde 2 ay 18 günlük ve kolik bir bebek aynı sorunları bende yaşıyorum canım o yemek istemediğinde pışpışl gazını çıkar gazı çıktıkdan sonra yemeğe devam ettir bende öyle yapıyorum ya da yemek istemiyorsa zorlamıyorum kilo alımını takip et eğer iyiyse sorun yok