Merhaba sevgili anneler. Oğlum 3,5 aylık. 1,5 aylıkken sütüm yetersiz kaldığı için mamaya geçtik. Başta hipp combiotic kullanıyorduk her gün 3-4 kez kaka yapan bebeğim 2-3 günde bir yapar olmuştu. 2. Ayında doktorumuz süt alerjisi nedeniyle neocat mama verdi fakat bu mamadan sonra kendi kendine kakasını yapamaz oldu. 6 güne kadar bekledim artık iyice sancılanmaya başladığı için makatı zeytinyağı ile uyarmak durumunda kaldım ve öyle kakasını yaptı. Şimdi de zeytinyağı ile uyarmadan kakasını yapmıyor. Doktor normal mamaya alışıcak dedi ama el insaf 1,5 ay geçti daha ne kadar sürecek alışması? Bu durumu yaşayanınız var mı? Bu arada probiyotikte kullanıyoruz bana mısın demiyor☹️ ne zaman düzeliriz?