Hanımlaar kafama takılan bir şeyi sormak istiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz acaba? Bebişim 50 günlük. 40ı çıktığından beri geceleri 5 saate kadar uyuduğu günler oluyor. İlk yatırınca 5 saat,emzirdikten sonra 3 saat uyuyor ve gün içinde sürekli emiyor. Ya saat başı ya da 2 saatte bir. Gün içi emmesi iyi diye bende gece uyumasına izin veriyorum. Bazı doktorlar bir aydan sonra uykudan kaldırıp uyandırmanıza gerek yok diyorlar. Kilo alımı,çişli bez sayısı da çok iyi bi sıkıntı yok. Sizde durumlar nasıl?