Arkadaşlar oğlum 15 aylık ve 12 ay düzenli bir şekilde d3 ilacını verdim bir yaşını doldurduktan sonra vermeyi kestim. Doğru mu yaptım bilmiyorum sizce vermeye devam etmeli miyim, benim gibi vermeyen anneler var mı varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı ?