Biogaia ile eş zamanlı kullanın nurse’yi. Nurse günde iki kez ise biogaia bir kez olsun. Her zaman aynı saatlerde vermeye özen gösterin. Ama şöyle ki ne yaparsanız yapın sadece anlık rahatlatıyorlar. Hiçbiri tam kalıcı çözüm değil, ne zincolar ne nurseler ne biogailar geçti hayatımızdan. Ne zmn ki 2.5-3 aylık oldu o zmn gelişti bağırsakları ve o zmn bitti bütün gazlar. Piyasadaki tüm damlaları denedim, anti-kolik biberon, kimyon çayı, rezene, eğir kökü… Yok bacım yok. Gece uykusunda bile inlerdi oğlum, psikolojim bozulmuştu resmen. Ama geçti. Bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama eğer kolik değilse 3 aylık olunca geçecek kendiliğinden 🌺