Zeyno0can Selam kızlar bebeğim 16 günlük ve hala göbek bağımız düşmedi. Taş gibi katılaşmış geçen de hafif bi akıntı geliyordu. Suyla da çok temas etmedik. Ne yapmalıyım? Geç düşüren var mı sizce normal mi bu durum ?
Olimbonii Zeyno0can Bizimde 15.gunde düşmüştü o kadar cok kurumuştuki taş gibi ellemeyin bisede surmeyin kendiliginden dusecek bende bezini degisirken gordum hafif boyle kopmus bir parça tutuyodu gobek bagini orda ertesi gunu baktim düşmüş
first-name-momyy Zeyno0can benimde 2 haftalıkken düştü her gün gelip aaa daha düşmedi mi diye psikolojimi bozan bi görümce vardı üstüne . içiniz rahat etmezse çocuk doktoruna bi baktırın
Kasendem Zeyno0can 21 günlükken düştü ve sanırım kendiliğinden değil kıyafetini çıkarırken düşmesine sebep oldum ama sıkıntı olmadı. Doktor bana baticon sür demişti kurusun diye
Bsrcns26 Benim oğlumunda gecikmeye başlamıştı doktora götürdüm gümüş nitratla yaktı ertesi gün düştü bi doktora götürün kibrit gibi birşey sürüyor sadece acı felan hissi olmuyor