zynpzynp benim kızım da öyle. 10 aylik 6.750 kg. Zaten 2.5 kg doğdu. Ek gida güzel yiyor, anne sütü alıyor bunun yanında birde kilo alsın diye raporlu mama kullanıyoruz ancak bu kadar oldu. Oda 2 aydır kilo alıyor 350-500 gr arasi . Tüm testleri yaptırdık, cocuk metabolizma (endokrin) bolumune bilr gittim hersey temiz , sağlıklı cok şükür. Ben artık kabul ettim elden birsey gelmiyor.