Prens_annesi2110 valla 16 17 kilo vermek istiyorum ben 3 aylik oldu kızım 6 aydan sinra düşünüyorum diyetisyene gitmeyi şuan sadece süt ağırlıklı besleniyorum arada kaçıyor tabi de yağlar gitti biraz tabi şuan zumba yapıyorum cumadan sonra pilatese başlıyorum bimden top alacağım geliyor muş egzersiz aletleri falan 🥰 gidecek inşallah ablamın eltisi çay içiyor bayağı kilo vermiş fiyatını bilmiyorum ondan almak istiyorum şuan bende keçi sedefotu var hem süt yapıyor hemde zayıflatıyor muş aktarsan alıp yapacagim