Cs1879 Kubraaaaaaaaaaaaa kızım 3 ay 6 günlük bizde de son bir aydır böyle bir sıkıntı vardı mamaya başladık bende önce aptamil le başladım sonra neocate geçtik günlük vereceğiniz mamayı ayrı bir tabağa bırakıp havalandırın üstü açık kaldığı için koku gidiyor daha rahat içiyorlar
Cs1879 Bizde aptamil yaramadı ama neocate hemen kilo aldırdı araştırdığım kadarıyla en çok kilo aldıran neocate miş
Kubraaaaaaaaaaaaa Prensss24 sadece mukus şeklinde sümüksü kaka vardı onun fotoğrafını gösterdiğim de alerji dedi doktor
Prensss24 Kubraaaaaaaaaaaaa hay Allah geçmiş olsun neye alerjisi varmış beniö bebeğimde de var ama olabilir dediler
Prensss24 Kubraaaaaaaaaaaaa Kübra hanım bebeğinizin kakasının fotoğrafına bakabilir miyim özelde nasıl yazılıyor bilmiyorum. Tabi
Kubraaaaaaaaaaaaa Arasboymom aynen uyurken hırıltılı oluyor bende mamayı yaparken içine az bi şeker atıyorum uyanıkken içiremiyorum hiç.bi türlü uyku halinde verebiliyorum