Kızım şubatta 3 yasina giricek ama kis geldi geleli uyumak istemiyor hele geceleri resmen savas veriyor enerjisi tavan yapiyor uyumamak için. Gece 12yi gecti daha yeni uyuttum zorla sabahta gec kalkmiyor en gec 9da kalkiyor gunduz uykusu 1 saat yapiyor cokda yapmiyor. Gündüz uykusunu birakmayi denedim bi kac kere ozamanda 8de sızıyor bu seferde gece 10 kere kalkiyor sabaha kadar nasil yapicaz bu isi aklım almıyor 2 aylik bebegim var o uyurken yatip dinlenmiyorum biri uyuyor biri uyaniyo ayni yasda olanlar sizde durumlar nasıl 🤯🥴