minimilena 2 sene falan oluyor sanırım,şarj göstergesi yok. Kırmızı yanıyor şarj azalınca. Eğer turboda kullanmazsanız 45 dakika kadar süpürüyor ama turboda kullanırsanız süre 15 20 dakikalara kadar düşüyor. Genel temizlik için yetersiz ama ben küçük bebeğim olduğu için bunu tercih etmiştim hemen elimin altında olsun ufak bir kırıntı olduğunda alabileyim diye. Bunların yedekli şarjı oluyor çift batarya diye satıyorlar ama çok gereksiz bilginiz olsun. Biriyle yaparken diğeri beklemekten boşalıyor şarjı o yüzden tek bataryalı iş görür. Daha detaylı yapsın derseniz dyson tercih edebilirsiniz.