Ozgeae 2 buçuk aylık bebeğim 1 2 saatte bir kaka yapıyor ya da gazını çıkartıyor ve bu yüzden gündüz en fazla yarım saat uyuyor kakasını yaptıktan sonra uykuya dönemiyor bu normal mi ne yapabilirim bunun için