zeynepzeze Emzik kullanmak istemiyordum ama, bebeğim memeden hiç ayrılmak istemiyor. Gece bile uyuyamıyorum. Çektiğim an ağlamaya başlıyor. Acaba kullanan var mı? Meme reddi yapar mı kullansam? Hangi marka önerirsiniz
Oglusum5357 zeynepzeze 19 gunluk bnmkide bn kullaniyorum cok fzla almak istemiyor ama uykuya dalinca kendisi çıkarıp atıyor
tutu11 zeynepzeze ultra air veya soft deneyin. Bir cok emzigi tutmayan bebekler genelde bu ikisini tutuyor. Uc kisimlari ayni zaten ikisinin de
_07cinarhsn zeynepzeze ben kullanıyorum zorladığı zamanlarda beni aynı benim bebeğim de ayrılmıyor sabaha kadar versem sabaha kadar emecek yani her zaman yapmıyor ama mememi reddetmedi wee baby kullanıyorum ben
Birgullll3 tutu11 41 günlük bebeğim var E bebekten aldık emzik ama normal emzik. Tutamıyor o emziği hangisinden almanız gerekiyor. Damaklı mı
efulim Birgullll3 avent yapi olarak daha kucuk oldugu icin bebekler daha kolay aliyor avent ultra air öneririm dogdugundan beri hep avent aliyoruz emziklerini
tutu11 Birgullll3 aventin emzikleri simetrik damakli degil. Avent ultra soft ve ultra air ayni uclara sahip. Sadece onden bakinca tasarim farkli. İkisinden birini tercih edebilirsiniz. Ebebek te veya eczanelerde bulabilirsiniz
efulim Birgullll3 Biz e bebekten aliyoruz bulundugumuz yerde yok ama internetten daha kokay oluyor ayagina ladar geliyor bizim eczanelerrde yok avent genelde cevrenizde var ise alin canim sevgiler
Pinkbery zeynepzeze e bebekten weebaby damaklı kullanıyorum. Şimdi silikonluları geldi cok iyi hijyen acısından kolay temizleniyor. Hemde fiyatlarında uygun wee baby memenin.
Birgullll3 Pinkbery Bugün e bebekten avent aldım Ucu silikonlu Ama kabuk etmiyor bizimkisi çıkarıyor kusçakmş gibi yapıyor Denemediğim damaklı kaldı sadece
Minejjan zeynepzeze zibilyon tane emzik aldım hiçbirini tutmadı gittim avent ultra soft aldım. Allah razı olsun yapanda🖤🤫
tutu11 Birgullll3 0-6 ve 6-18 ay diye biliyorum. Bebeginize ayina uyumlu olarak alabilirsiniz. Benim kizim 1yasini yeni doldurdu hala kullanıyoruz
Birgullll3 tutu11 Daha 42 günlük ona uygun aldım. Dün aldım. Tutmadı ağzında. Uyurken verdim. Tutuyor şuan şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻