Kızlar iyi akşamlar 5 aydır boğazımda bi gıcıklık kuruluk boğazımda bişey varmış gibi hissiyatla doktora gittim boğaz reflüsü teşhisi koydu 5 aydır mide koruyucu ve gavisgon surup içiyorum banamısın demiyo bana önerileriniz varmı daha önce başına gelem bana lütfen yardımcı olabilirmi acaba 😢😭