Ayy yeminle 10 öğün versem 10 öğün yer. Bana doymuyodur falan demeyin ama ciddi anlamda doyduğu halde atıyorum biz oturduk ya sofraya çıldırıyo yemek için veriyorum bu kez daha arkası gelsin istiyo aşırı çok yemek yeme isteği bar çok versem çok da yicek. Mama içmeme durumu bile başladı. Bu normal değil bence ne yapmalıyım çözüm öneriniz varmı