Hanımlar merhaba, ben şu an 2. Çocuğuma hamileyim ve 1 aylık yani 6 haftalık hamleyim arkadaşlarla birlikte günübirlik termal havuza gidicez termal havuzun yanında çok ılık bir havuz var sıcak değil sizce ben o havuza girmelimiyim bebeğin kesesini daha yeni gördük siz deneyimli benimle aynı durumu yaşayan annelerin görüşlerini almak istedim