Annesininkizii Merhaba, sigortalı olarak çalışıp 32.hafta çalışamaz raporu alıp, sgk dan işgöremezlik ödeneği alan var mı? Ne kadar yattı kaç seferde yattı? Benim emzirme ödeneği 316 tl yattı, 4314 lira yattı devamı ne kadar olacak toplam ne kadar merak ediyorum?
ecrinn123 Annesininkizii benimde 1896 ₺ yattı neye göre fiyat farkı var acaba? Devamında ne kadar yatar onu da bilmiyorum. Benimde emzirme 316 yattı.
Merveeemeeliss ecrinn123 yani bnim iki ayrı şekilde herikiside rapor bitimlerinde yattı ki zaten öyle oluyor muhasebe ay ay onaylarsa ay ay yatar muhasebeyle alakalı isterseniz e devletten rapor sorguladan bakabilirsiniz
Cansel51 7600 tl yatt 316 tl bidha yattı başka yatmadı ne kadr yatacak bilmiyorum ne zaman yatar onuda bilmiyorum bebeğim 4 aylık oldu
Annesininkizii Rengin140622 ne zaman aldınız? Temmuz öncesi 13 tü temmuz sonrası 16 oldu dediler ama en düşük tabi bu asgari ücretten
balyanak53 Annesininkizii Doğum iznine ayrılmadan yani 32. Haftaysa ondan önceki son 3 ay aldığınız brüt maaş ortalamasının ⅔’ü kadar yatar. Ben Ocak ayında doğum yapmiştim . Aralık 31’de doğum iznine ayrıldım bebeğim erken doğdu. 2 parça halinde yatmıştı o muhasebeciye bağlı. Doğumdan öncesi olan Doğumdan hemen sonra yattı. Kalan da doğum izni bitince yatmıştı. Ben emzirme ödeneği hariç 18.500 civarı almıştım. 2021 donemi maaşına göreydi. Özel bi sektörde Magaza müdürüyüm