Ayazinannesiseyda Kizlar Dyson cok pahalı açıkçası o kadar para vermek istemiyorum Bosch Philips bunları kullanan var mı aranizda memnun musunuz
Naturall Ayazinannesiseyda Bende bekleyeyim burada. Çocuklu ev kırılır falan zaten yarım trilyon vermek istemiyorum dyson a
Patateskoftesi Ayazinannesiseyda bimin heifer pro markasinj kullaniyorum cidden memnunum gunde 4kez bile supurdugum oluyor evi . Tam bir fiyat performans urunu . Buyuk makinayi 1 yildie acmiyorum bile
Ayazinannesiseyda Laden yeni mi aldınız ne kadar acaba ? Bir de sizce şarjlı dik süpürgeler tek başına yeterli olur mu bir evi dip köşe temizlemek için
burjuvaanne Laden gule gule kullanin su grundig in tam modelini falan neyse kodu kalan mi artik direk bakabilecegim bi ismi varmidir
Laden Ayazinannesiseyda evet oluyor Birkaç gün oluyor geleli. Elimden düşürmüyorum. Yeni yıkamadan gelmiş halımdan bile pislik çıkarıyor. Çok memnunum şuanlık
Ayazinannesiseyda Laden güle güle kullanın. Ben de düşünüyorum bakalım kullanıcı yorumlarına bakayım teşekkür ederim
Laden Ayazinannesiseyda rica ederim. Şarjıda epey gidiyor. 2. Gün bugün hala bitmedi. Süreklide kullanıyorum. Ayrıca silme parçasıda var. Süpürürken bir yandan silebiliyorsunuz☺️
Naturall Laden merhaba kaça almış acaba eşiniz birde silme işlemini sadece süpürme esnasında mı yapıyor? Birde aparatları var mı dolap içleri, koltuk araları vs için? Çok sordum kusura bakmayın 🙃
Ayazinannesiseyda Naturall aynen açıkçası o kadar para vermek bana gereksiz geliyo onun yeriem orta halı bir sey alırım sonradan robot alırım tek başına Dyson çok pahalı cidden çok popüler olduğu için
Laden Naturall estağfurullah ne kusuru🥰 şimdi şöyle anlatayım. Aparatı süpürgenin arkasına takıyorsunuz. Dilerseniz süpürgeyi çalıştırın dilerseniz çalıştırmayın her türlü siliyor mop. 3500 e almış eşim. Aparatlarıda mevcut☺️
Naturall Ayazinannesiseyda Arkadaş yazmış ve atmış bence çok iyi ya bende bundan alacağım. Fiyatı da çok ideal
Naturall Laden Aa çok iyi gerçekten, bende YouTubeden izleyeyim bir🤗 ışığı da var, dysondan eksiği ne?🤓 Güle güle kullanın, çok teşekkür ediyorum🌸
Laden Naturall bir video var 15 dakikalık muhakkak ona bakın. Ben onu izleyince bu benim olmalı demiştim😁 dyson hiç kullanmadım farkı tabiki vardır ama beklentimin üstünde çıktı süpürge. Fiyatıda makul☺️
Naturall Laden Tamam özellikle o videoyu izleyeyim 🤗 Yani tabiki farkı vardır en büyük farkı çekim gücüdür fakat bizler zaten pis harabe yerler de yaşamıyoruz evimizde ne kadar pislik olacak ki harıl harıl süpürelim birde 10000₺+ üzeri para verelim 🥲 Zaten tertemiz mis gibi evlerimiz bir toz oluyor onunda en büyük sebebi çamaşır en güzel çözümü de kurutma makinesi inşallah ondan da alacağım 😊
Nursenmrc Philips aldm ve iade ettm sorun şu ki çekim gücü süper parke de on numara ama halıda gtmiyor resmen yapışıyor halıya. Bende dyson ve philips dışında dik süpürge istiyorum uzun zamandr araştrıyorm hala gönlüme göre bir süpürge bulamadm. Bu arada arkadaşn attıgı grunding süpürgeye de baktm şarj süresi kısa ve çekim gücü ilerleyen zamanlarda düştü diye yorumlar okudugum için onu da eledim.