Pipi ucunda darlık olabilir..küçük oğlumu her kontrole goturdugumuzde doktor bezini açıp muayene ederdi..pipi ucu dar..çiş yaparken zorlanıyor mu agliyor mu diye sorardı..çok şükür biz de bu şikayet yoktu..sünnet oldu hepten düzeldi bu durum..mutlaka kontrol olmuştur diye düşünüyorum ama bı baktırın isterseniz