Deletedmom_56 çok rahatım. siz böyle kaygılanarak sorunları kendiniz çekiyorsunuz. teyzem tatile çıkarken çocuklar için ilaç alırsam illaki bir şey olurdu, hiç bir şey almayınca da hiç bir şey olmuyordu demişti. biz de soğuk ülkeye gittik, iklim değişikliği falan var, hastalanabilir diye düşündük, ilaç alacaktım, sonra teyzemin dediği aklıma geldi, almadım yanıma, çok şükür kızıma hiç bir şey olmadı, sağlıklı, neşeli tatilimizi yaptık geldik. içinizi ferah tutmaya çalışın, akşam meyveli çaylar hazırlayın kendinize, soft bir müzik dinleyin, komedi film açın, evde bu havayı kendinize göre ayarlayın.