Merhaba 5 yaşına girecek oğlumuz var(akrabamın) 16.900 kilo. 2 yıldır hiç kilo almıyor. Aynı zamanda Akdeniz anemisi hastası yani kansızlık var. Birde yemek konusunda çok seçici yediği şeyler çok sınırlı. Normalde kanı düşüktü son tahlilde demiride düşük çıkmış. Dr iştahsızlığı kansızlıktan demiş. 8 yaş öncesi kan iğnesi vurulmuyormuş. Kan damlasını asla kullanmıyor pekmez içmiyor bunları içtiği an geri çıkarıyor ne varsa. Aynı zamanda et tavuk vs ağzına giren çocuk değil. Baska kansızlığa iyi gelecek ne var bilgisi olan var mı? Ne kullanabiliriz annesi zor durumda, çok üzülüyor.