Ysmn58 Kızlar minnaklarim 2.ay 11 günlük grip oldu ateş var ıhlamur verdim 3 çay kaşığı zararı olmaz diyorlar …şimdilik rahat
Fundazumra Benim bebeğim de 2 buçuk aylık rezene de verdim kimyon çayı da verdim rahatlıyor ama azıcık da su ver bi kaç damla
Merveeofs Ben 2.5-3 ay arasında minik minik vermiştim şimdi 4 olmak üzereyiz yine biraz veriyorum sıkıntı yaşamadık şükür
Ysmn58 Kızlar valla denedim uyudu atesde yokdu gaz sancısı aradan yok oldu resmen arkasından damla damla su vermisdim