Gizem51 Allah gönlüne göre versin inşallah minik yavrun sana tutunur dualarım seninle bizleri de güzel haberlerinle haberdar et 😊🥰🐥
Mihranimmm Gizem51 bugün 8.gun kan verdim 7.17 çıktı. Bilmiyorum doktor biraz az ama yarın yine ver bakalım dedi
Sadece_nil Mihranimmm bence erken yapmışsınız testi, 5. Gün embriyosu 10. Günde öğrendim hamile olduğumu bu arada transfer günü sayılmıyor. Sil kafandan o testi, Biraz sabret gönlünü ferah moralini yüksek tut inşallah güzel sonuçları alirsin 🌸
mmerwe Mihranimmm bence de erken yapmışsınız testi. Boşuna olumsuz düşünmeyin şimdi vakti var daha. 6. Gün dondurulmuş embriyo transferi yapılmıştı. Transferin 7. Günü gebelik testinde hafif silik ama pozitif görmüştüm.
Gizem51 Mihranimmm Bnce bebiş var 5 üstü olunca genelde hamile oluyor dedikleri gibi yeni tutunduysa değer azlığı ondan kaynaklı olabilir
gocebebirbayan Mihranimmm inşallah pozitifi görürsün hayırlısı ile canım. Allahım evinizden bebek/ çocuk sesini eksik etmesin inşallah 🙏🏻🙏🏻🌺🌹 kaç yıllık evlisin sorması ayıp
Mihranimmm gocebebirbayan bir kizim var 3 yaşında 10 yıllık evliyim değer 4 edusmus sanirim gittiler benden çok üzgünüm
dolunay01 Mihranimmm yaa bende bı bakıyım ınsallah tutmuştur yazmıştır dıyordum olmadıysa bı hayır vardır gerisi allahtan