5 aylık oğlum bu salgından dolayı hasta oldu bademcikteydi ciğerine indi bronşit oldu.. antibiyotik verdi kullandık, ben takviye olarak sürekli göğsünü sırtını ve ayaklarını zeytinyağı ile ovdum. Emzirdiğim için her gün sarımsak yuttum, ek gıdaya başlasaydım çiğ sarımsağı besinlerin içine rendeleyecektim mesela.. kesinlikle etkisi olduluna inanıyorum deneyin derim.. reflüsü ya da başka rahatsızlığı yoksa tabi.. bronşiti çok şükür bikaç gün içinde geçti.. şimdi koruma amaçlı 2-3 güne bir sarımsak yutuyorum, fermente gıdalar tüketiyorum ki sütümden ona da geçsin diye.