anonimhanim_ 2 yaşındayken 16-24 olanını almıştım. Benim kızım geç konuştu. O dönemi böyle kitaplarla destekleyince konuşmaya başladı. Tabi denkte gelmiş olabilir ama seviyordu cırtlı kitaplarla oynamayı. Bir kaç tane daha vardı cırtlı kitap onları falan da almıştım hikaye kurarak oynatiyordum. Cırt cırt li çiftlik, duygularım kitapları.