Oğlum 19 aylık oldu iki hafta olacak nerdeyse birden tüm yeme alıskanlgı gitti tipine bakıyor ve ne kadar aç olırsa olsun ağzına o yemeği sürmüyor tek tip bir iki şey var ağzını açtığı bu durum nasıl geçer kalıcı mı ne yapmam lazım şaşırdım kaldım , başına gelen var mı 😔