Minikdefneemmmm Önce bebedor kullanıyordum sonra lansinoh 20 mm aldım öbürü çok büyük diye, bu memeye daha yakın bırakması daha kolay olur diye. Aslında ilk 2 ay kilo alımı fena değildi ama o zamanlar sürekli emiyordu. Artık emmesi de azaldı bi de kusmalar başladı. Sizde 3. ayda emme nasıldı, kaç saatte bir emiyordu