Portakalannesi benim çocuğum da o dönemde vurma eylemi başladı başlarda bize yapıyordu sonra kendine yapmaya başladı ilk zamanlar vurulmaz edilmez vs derken kendine olanı çok arttırdı nesnelere kafa atıyordu mesela istediği olmadığında hem ağlayıp hemde başını yere vuruyordu ya da kendine tokat atar gibi vuruyordu tabi birde ona ağlıyordu biz ilk etapta hata ettik annecim babacım canın acır yapmıyorsun canın mı acıdı kıyamam vs bazende tabi sabrım taşıp kızdığımız da oldu yani ne yapacağımı şaşırıyorum git gide arttı bu durum olacak gibi değil biraz YouTube dan araştırdım görmezden gelmek ve dikkatini dağıtmak şu durumda yapabileceğiniz iki şey bu hiç bir şekilde iyi kötü tepki vermeyin sık sık görüştüğünüz aile, eş dostu da uyarın sen tepki vermesen bile başkası görünce a yapma etme vs diyor çocuk bu durumu zamanla kullanmaya başlıyor ilgi çektiğini biliyor. Görmezden gelerek ve dikkatini başka yöne çekerek unutturduk diyebilirim bazen çok nadirde olsa yaptığı oluyor yine görmezden geliyorum a bak burda ne varmış diye çağırıyorum geliyor o anı unutuyor ağlamasını bile unutuyor deneyin tutarlı olun en kısa sürede sorunu çözersiniz diye umuyorum