Bebegimkq bizde kademeli çıktık birden 60 vermeni tavsiye etmem midesi genişlerse daha çok doymaz biz yaşadık Aptamil kullanıyorum bende 40 50 diye verdim duruma göre 2 saatte bir verdim sarılık vardı ama gece emzirdim çünkü gece sütü salgilanan hormsnalr daha yararlı gündüz iki defa mama veriyordum gece emziriyordum bazı durumlarda dinlenmek için gece de verdiğim oldu bebeğimin durumuna göre sen kilo ve bez takibine göre doyup doymadigini anlarsın