Kızlar bebeğimin reflüsu vardı erken başladık ek gıdaya mecbur refluden dolayı çoğunlukla pürüzsüz verdim kahvaltılarda karışım vs şuan 8 ay 7 günlük pütürlüye nasıl alistiricam zaten iştahsız bir bebek bazen pankek vs veriyorum öğüruyo hep mecbur pureye dönüyorum korkuyorum böyle giderse hep öyle isticek diye nolur akıl verin