Merhabalar, bebeğim 3 ay 20 günlük. Gündüzleri ayağımızda sallayarak uyutuyoruz kayınvalidemle. Ayağımızdan çektiğimiz an uyanıyor gece uykusunda skıntı yok daldı mı iyi uyuyor ama gündüzleri hep böyle. Bıraktırmaya çalıştık ancak cok yorucu oldu 4 e kdr hiç uyumadı diyebilirim huysuz oluyor bir de sizce erken mi davrandım?