Beraninannesii Minnak20 Tamam dediğim gbi normalde ne zaman doğması gerekiyorsa o zamanı yaziyorsunuz mesela oğlum 11 Haziran’da doğdu ama beklenen tarih 27 hazirandi hesaplarken 27 Haziran üzerinden bakıyorum😇