Kizlar sizde boylemisinz ne cocugm ne ben bir turlu iyilesemiyoruz.
Oglum 1 aydır hasta nerdeyse,burun akintisi faln hafif grip gbiydi basta sadce burnu akardi faln halsizdi saglik ocagina gittik grip ilaci verdiler neyse biraz toparladi gbi oldu 1 hafta snra falan burun akintisina oksuruk ve ates eklendi yine saglik ocagina gittik cigerlerine inmis dedi antibiyotik yazdi geldk ama bu antibiyotigi fazla kullanamadk sabh aksm olmk izere 4 kez verdik sadece farkli belirti verdi cocukta.Kestim antibiyotigi cocukdaki belirtide düzeldi ama iyiydi sanki.Gene burnu vs akmaya basladi öksürük başladı hastaneler uzak ama 3 hastaneye baktm randevu bulamiyorum aciller tıklim tıklimdr zaten gitsek dha kotu oluck.
Bende hastaydm tam duzeldim derkn 1 hafta snra bugn yine hasta oldm hertarafm agriyo burn akintisi vs.
Yani napmamiz lazim anlamıyorum hastaneye randevu yok acile gitsn yer yok bi turlu iyilesemiyo cocuk kendimi gectim ama bnde hasta olunca ilgilenemiyorum bugn zor kalkip yedirdim bi ara tlfn verdim uzandim biraz hic halim yoktu.Ihlamur icmiyo 3.4 yudum zorla icirdim icine şeker kattim baska turlu icmiyo ben bile icemiyrm zatn.