Selin3561 ozamn kafaniza takmamaya calisin bende evlendigmde herkes cocugn yokmu bitane olsn faln diyolrdi bizde korunmuyodk ama halime kalmiyodm yani ilk 5.6 ay kontrol hapi kullandm zatn kafama takiyodm bnde niye olmuyo diye.
Bi ara bos verdim Rabbim ister veriri istemez vermez dedim umursamadim olmazsada olmasin kafasina girdim yani o ay halime oldugumu öğrendim. Ordada analdimki sitres herşeyin dusmani.
Affina siginark soruyorum bide mesela iliskidn snra spermler geri akiyomu eger oyle oluyosa engeksiyon yda iltihapta olablr olmayabilrde.bende oyle oluyodu snra işte olmadi o ay hamile oldgmu ogrendim.
Kafaya takmamaya calsim surkli olsn osln diye dusunmeyin.
Kacinci olcak bu olursa Allah in izniyle