Anneler bebeğim 4 ay 8 günlük mama kullanıyorum ama her sabah gaz sancısı çekiyor 3 ay dan sonra bi kac gün düzelir gibi oldu ama tekrar başladı çok ağlıyo ne yapabilirim bio gaia damla kullanıyorum yanına nurse harvey de alıcam ama başka önerisi olan olur mu acaba ve de 6 aydan sonra bu sancılar geçer mi