Merveeofs 4.ay atağında bebekler memeyle kavga eder gibi olur az emer az uyur çok huysuz olur 4-5 hafta sürer zorlu bi süreç benim bebeğimde o atakta memeye gelince ağladı zorla emdi ama hep emzirdim 6 aya kadar hiç bişey vermedim gelişimide iyiydi 1-2 haftaya düzeldi şimdi 18 aylık olucak sürekli memede merak etmeyin geçiyor illa bir şey başlayacaksanız mama verin bence nişasta pirinç unu gibi şeyler aniden kan şekerini yükseltir bebeğin boş karbonhidrat bebeğin sindirmesi zor, günde bir kere mama verebilirsiniz ilka biberonla değil alışmasından korkarsanız kaşık biberonla verin