Dileekkaracaagoktaas 11 aylık bebeğim grip belirtisi var burnu akıyor gözleri yaşlı huysuzluk ta yanında henüz çok şükür ki ateş yok. Ne yapmalıyım ne vermeliyim ilaçtan ziyade bitki çayı yada meyve sularından. Tavsiyelerinize açığım 🙏
Kubra381 Dileekkaracaagoktaas bende burda bekleyeyim Benim kızımın da burnu akıyor Bende ne iyi gelir diye araştırıyorum
emayy Dileekkaracaagoktaas benim kızımda dün sabah uyandığında aynıydı gece ateşi çıktı acile gittik gece kollayın muhakkak antibiyotik verdi bize boğaz enfeksiyonu salgın var dedi hatta antibiyotigi bile 5 eczane dolastimda buldum.Sarimsakli birşeyler verebilirsin.