Zisanince Kızlar bugğn bebeğimi spaya getirdim ve spadan sonra rahatsızlandı inliyo devamlı ve devamlı osuruyor kanı ağrıyor her halde böyle durum yaşayan ne yapabilirim 3 ay 21 günlük sarımsakla zeytinyağı sürdüm sıcak su torbası tutuyorum şuan
2prnses1prens Zisanince gaz çıkarıyor dersek daha doğru olur.suyun sıcaklığından olabilir belki üşütmüştür. Gaz damlası verip ılık hafif sıcağa yakın bi duş aldırabilirsiniz
Elifbst Zisanince usutmus annesi havalar serin yazın daha iyi oluyor spa.biraz usutuncede hemen hasta oluyorlar birde gazları çok oluyor.Rabbim yardımcınız olsun
Zisanince Woman35 hastaneden geldik şimdi doktor pek birşeyi yok boğazları biraz şey dedi sesi kısıldı ilaç vermedi calpol verin dedi sadece
Zisanince 2prnses1prens saolun ama alacak durumda değil ateşleniyo devamlı doktordan geldik haşimdi o da pek birşeyi yok boğazları biraz şey dedi sesi kısıldı calpol verin sadece dedi
puffthemagicdragon Kiraz çekirdekli pedlerden varsa ısıtıp ayaklarına beline koyabilirsiniz veya bir havluyu utuleyip sarabilirsiniz. Usutmus olabilir. Hic teselli olmazsa en kesin çözüm hastane…
Zisanince puffthemagicdragon hastaneden geldik şimdi doktor bişeyi uok diyor ama ateşi var boğazları biraz şey calpol verin sadece dedi ama emin değilim hala inliyo yavrum
Woman35 Zisanince normal calpolu dönüşümlü kullanın geçer inşallah eğer daha kötü olur ya da 2-3 güne geçmezse tekrar gidin muhakkak çok çok geçmiş olsun inşallah 🥰🙏🏻
Zisanince Aslan1731 sesi kısıldı boğazları dedi doktor ateşi de var calpol verdim soydum sıfır kollu atlet giydirdim yanıma yatırdım
puffthemagicdragon Zisanince ay yavrum, gaz sancı yapıyor olabilir. Şimdi nasıl oldu? Çok çok geçmiş olsun.
Zisanince puffthemagicdragon boğazları ağrıyormuş meğer öksürüyor sesi kısıldı yavrumun hastaneye getirdim calpol ver dediler pazartesi özel doktoru var ona götürecem ama ne yapabilirim daha yarına kadar diye araştırıyorum
puffthemagicdragon Zisanince daha çok küçük, ondan calpol vermişlerdir sadece :( eğer süt veriyorsanız yapabileceğiniz en iyi şey güzel beslenmek ve bol bol emzirmek. Çok geçmiş olsun tekrar
Zisanince puffthemagicdragon emmek istemiyor ki mama ve süt olarak besliyordum şu ana adede mamaya yöneldi