

Gücüm yettiğince yardım ediyordum ancak bir olmamışlık düşüncesi hep içimdeydi. Sektörde gerçekten ihtiyacı olanlar da varken çarkını böyle döndürenler de var. Çocuk vefatından sonra kalan paranın ne olduğunun akıbeti bellisiz..
Evlilik öncesi sma taraması gibi kolaylıklar getirildi. Birinci çocuğunu sma dan kaybetmiş aileler bile bile ikinciyi yapıyor. Birileri bu durumu benim gibi sorguladığı zaman linç ediliyor.. itiraf eden ilk kişi, bilinmeyenler ne olacak?