Kızlar sevimsiz bir sorum olcak ama bebeğinizde epilepsi rahatsızlığı olan var mı ? Belirtileri nasıl başlıyor ? Benim kızım 17 aylık son 1 aydır kendini kas katı yapıyor ve tüm vücudu taş gibi oluyor. Kollarını kaldırmakta bile zorlanıyorum. 10 saniye felan sürüyor ama bazen hiç yapmıyor bazen sürekli yapıyor. Doktor eeg istedi. Babasıda kalıcı rahatsızlık var. Doğuştan kasılma ve sıçraması varmış epilepsi ilacı kullanıyor eşim. Ama epilepsi hastası değil. Kasılıyor ve ani sese karşı sıçraması oluyor. tabi ben bunu evlendikten sonra öğrendimde. Cuma günü eeg çekilecek endişelerim var. Kızım kendini kastıktan sonra belli bir süre ayakta kalamıyor ve yürüyemiyor. Kucağımıza aldığımız zamanda kendini çok kasıyor uykusunda bile 1-2 defa gördüm çok tedirginim.