Baakpnr- 16 saat açlık 8 saat tokluğun olması gerekiyor. Örneğin 10 da kahvaltı, 18:00 de akşam yemeği, çok zorlanırsan saat öğlen 3 gibi kuruyemiş, kaloriyi Yazıo uygulamasından hesapla. Geri kalan açlık zamanında vücuduna sıvı harici bir şey girmemeli. Yağ yakıyor bu sürede. Full su, şekersiz sütsüz kahve ve yeşil çay içebilirsin. Ben 20:4 yapıyorum yani yalnızca öğlen 12 ve akşam 16 da yiyorum. 4 kg gitti ancak çok inceldim. Haftaiçi çalıştığım için akşam growwithjo hesabındaki 600 kalori yakan egzersizi ve chloe ting abs yapıyorum çok işe yaradı. 🥹