Güzel anneler iyi akşamlar 🌸
Spinal sezaryenle ikinci doğumumu yaptım dört ay önce
Gel gelelim doğumdan sonra spinal sebebiyle bel agrısı çekiyorum ilk doğumdada oldu aynısı normal karşılıyorum.Ama şu bir haftadır ayağımın üstüne özellikle ilk ayağa kalktığımda basamıyorum ve ciddi ciddi aksıyor ayağım.Oğlan iki yaşında bazen kucağıma alıyorum yalan yok acaba ondan mı kaynaklanıyor.İncittim mi bilmiyorum.Randevu aldım bakalım.Başına gelen var mı merak ediyorum moralim bozulmuyor değil 😒Bilgisi olan lütfen cevap yazsın.
Öpüyorum hepinizi ❤️