Oglusum5357 ilk 3 ay genellikle gaz problemi olduğu için uzmanlar 4.aydan sonra tavsiye ediyor,.onun şuan size cokkk ihtiyacı var sizin teninize kokunuza bende hep sarildim uyuttum 4.ayına kadar.size sarıldıkça rahatlayacak dünyaya alışacak bende anneye alışmasın diyenleri hiç anlamıyorum bize alışmayacak kime alışacak bu bebeler tabiki bize alışacak.suan tek yapabileceğiniz gece uyandığında göz teması kurmayın konuşmayın ışığı açmadan ihtiyaçlarını görüp tekrar uyutun.
Gece gündüzü ayırt eder böylece