Madampollyanna Bebegim uyurken başı çok terliyor, ipislak oluyor kafasini koyduğu yer. Ev çok sıcak da değil. Bu normal mi??
okuyor Madampollyanna yatağına serdiginiz çarşafın malzemesinden olabilir mi ? Ben müslin tarzı çarşaflar sermeye başlayalı kafa terlemesi bitti
Madampollyanna okuyor muslindede aynısı oldu doktora soracagim ,ilk normal karşılamistim ama normal değil gb
Tugce2391 Madampollyanna bnm oğlumda sekiz buçuk aylık benmkide mama yerken ve uykuya dalar Ken çok terler doktara sordum gayet normal dedi bir enerji sarfediyor uyurkende yemek yerkende birde terleme genelde genetik de dedi anne veya baba da çok terleme var ise bizde ben çok terlerim mesela kızım da dört yaşında iki yaşına kadar aynı şekilde terleme oldu hem mama yerken hem uyurken