AdAyza
Merhaba anneler , 45 gün önce 2.sezaryenimi oldum , karnım sanki gün geçtikçe küçüleceği yerde büyüyor ☺️Korse kullanmak için geç mi kaldım sizce ? Kullanıp memnun olduğunuz korse markaları var mı ? Ebebek te Owli markasını tavsiye eder misiniz ? Yoksa yamuna gibi latex mi olmalı ?