5 aylik bebeğim kabiz, ek gidaya gecmedik ama sut alerjisi olduğu için anne sutine ilave ozel mama veriyorum gunde iki kez onu da cok icmiyor. Mama sebebiyle su ve zeytinyağı veriyorum ancak saniyorum ki devam sutune bagli kabiz oldu 5 gundur yapamıyor cok agliyor tavsiye oneri tuvaletini yapmasi icom me yapabilirim cok huzursuz yavrum :(