Lykiavvv Kızlar bebeğim 6 ay 8 günlük ve 7 kilo. Ek gıdaya başladık artık mamayı azaltmak istiyorum. Sizce bu doğru olur mu? Emiyor
Ruzgarsmom1 Lykiavvv 8 aylığız 5 ögün ek gida veriyorum yine de mama istiyo bence şimdi kesmeyin daha çok küçük
trn-mom55 Lykiavvv azaltmayın ne gerek var benimki 15 aylığa kadar içti aşırı iştahli bi bebek değilse içsin mamayı. Daha sonra devam sütüne başlayınca kendisi mama içmek istemeyecek zaten daha erken mama kesmek için bence