Belki size yanlış gelecek ama emzirdikten sonra şekerim mi düşüyor anlamıyorum günde 1 tane burçak yiyorum doğum yaptığımdan beri. Bu zamana kadar cips tarzı şeylere elimi sürmedim (kızım 3.5 aylık) ama artık yemek istiyorum bugün biraz yedim ama bu seferde vicdan azabı çekiyorum hadi sütten kızıma geçiyorsa diye. Böyle bişey var mı ? Bebeğe zararı olur mu? Emzirme doneminde ( mama takviyesi de yapıyorum) abur cubur tuketip evladımda şöyle zArarını gördüm diyen var mı?