umutunannesiiii Bebeğim 5 aylık oldu yabancılara çok ağlamaya başladı geçici bir durum mu tecrübeli anneler üzülüyorum bu duruma
Asel35ahsen umutunannesiiii 8 aylık kızım benim kucağımda olduğu sürece herkese gülücükler saçar. Ama kucağımdan bırakınca babası bile alsa çığlık kıyamet ağlar. Düzelir inşallah 😅😅
muratnannsi umutunannesiiii yaa benmkide aksine herkese gidiyor herkese gülüyor bemi asla aramaz özlemez beni secmez bende buna cok uzuluyorm keske diyorum biraz bana da duskun olsa
DenizinAnnesi02 umutunannesiiii benim bebeğimde 5 aylık yabancılamaya başladı . Birde geçen ay çok sesliydi konuşur gibiydi aynı. Bu ay daha sessiz böyle bi durum yaşadınızmı
umutunannesiiii DenizinAnnesi02 şuan evet konuşma gibi ses yapmıyor fazla ama kahkaha atıyor bazen komik geliyor ona bazı hareketlerimiz 🤭
muratnannsi Beyzaevren ayy canm 8 ayliknolcak nerdehse ama asla beni aramiyor asla .bazen şakayla karisik bize ver zaten seni aramıyor diyolar zoruma gidiyor
graceshelby umutunannesiiii geçici bir durum zamanla azalıyor merak etme yine yabancılar ama ağlama olayları bitiyor