Merhaba arkadaşlar,
Kızım 3 aylık hafif bir gribi vardı doktora götürdük. Doktorumuz Zaditen damlayı verdi sabah akşam 6 damla şeklinde vermemi söyledi 4. gün sonunda kullanmayacaksın dedi. Sabah verdim baya bi uyku yaptı. Korktum açıkçası verip vermemekte kararsızım lütfen yardımcı olur musunuz.🥺